logo

        Η εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί θεμελιώδη υποχρέωση των δημόσιων υπαλλήλων και η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων προς τον πολίτη υπηρεσιών διαχρονικό στόχο της δημόσιας διοίκησης. Η εισαγωγή του Οδηγού Συμπεριφοράς και Δεοντολογίας των Δημόσιων Υπαλλήλων, που καταρτίστηκε από το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού σε συνεργασία με την Επίτροπο Διοίκησης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στοχεύει προς την κατεύθυνση αυτή και εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και, ειδικότερα, για βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη και ενίσχυση της χρηστής διοίκησης και της διαφάνειας στον δημόσιο τομέα.


        Στο Μέρος Α΄ του Οδηγού, ο οποίος αποτελείται από δύο μέρη, παρατίθενται αναλυτικά τα βασικά πρότυπα και οι κανόνες που πρέπει να διέπουν τη συμπεριφορά των δημόσιων υπαλλήλων όταν έρχονται σε άμεση, προσωπική ή τηλεφωνική, επαφή με τους πολίτες.


        Στο Μέρος Β΄ περιλαμβάνονται τα πρότυπα δεοντολογίας που πρέπει να διέπουν τη δράση του δημόσιου υπαλλήλου κατά το χειρισμό των υποθέσεων των πολιτών.




odigos.pdf