Εκτύπωση Εκτύπωση Κλείσιμο Κλείσιμο
 
ΘΗΣΕΑΣ

Συνήθεις Ερωτήσεις








1. Ποιοι θα έχουν πρόσβαση στο ΘΗΣΕΑ και πώς;
2. Τι κόστος θα έχω για να χρησιμοποιώ το ΘΗΣΕΑ;
3. Σαν εξωτερικός χρήστης, πώς μπορώ να συνδεθώ με τόν ΘΗΣΕΑ; Τί είδος εξοπλισμού και ποιο είναι το αναγκαίο λογισμικό για να καταστή δυνατή η σύνδεση στο ΘΗΣΕΑ;
4. Γιατί αποφασίσατε να αναπτύξετε το ΘΗΣΕΑ σε τρεις φάσεις;
5. Τι πρέπει να κάνω εάν στην προσπάθεια μου για σύνδεση με το Σύστημα Εισαγωγών (Import System) και εμφανίζεται συνεχώς το μήνυμα "Loading Java Applet" για διάστημα πάνω των δύο λεπτών.
6. Τι πρέπει να κάνω εάν στην προσπάθεια μου να συνδεθώ με το Σύστημα Εισαγωγών (Import System) εμφανίζεται το μήνυμα "Account closed".









1. Ποιοι θα έχουν πρόσβαση στο ΘΗΣΕΑ και πώς;

Το δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα ΘΗΣΕΑΣ παραχωρείται σε όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες του Τμήματος, όπως εισαγωγείς, ναυτιλιακούς πράκτορες, τελωνειακούς πράκτορες, Αρχή Λιμένων, μετά την εγγραφή τους στο τελωνειακό μητρώο (έντυπο αίτησης τελ. 1000) και υποβολή και έγκριση σχετικού αιτήματος τους (έντυπο αίτησης τελ. 1003). Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

2. Τι κόστος θα έχω για να χρησιμοποιώ το ΘΗΣΕΑ;

Το κόστος θα περιλαμβάνει την αγορά του εξοπλισμού, αν χρειάζεστε επιπρόσθετο εξοπλισμό, καθώς και το κόστος σύνδεσης με το Διαδίκτυο. Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

3. Σαν εξωτερικός χρήστης, πώς μπορώ να συνδεθώ με τόν ΘΗΣΕΑ; Τί είδος εξοπλισμού και ποιο είναι το αναγκαίο λογισμικό για να καταστή δυνατή η σύνδεση στο ΘΗΣΕΑ;

Ο ελάχιστος εξοπλισμός που είναι αναγκαίος για τήν σύνδεση στο ΘΗΣΕΑ είναι: . Ηλεκτρονικός Υπολογιστής με επεξεργαστή Pentium III . Σύνδεση στο διαδύκτιο . Λογισμικό Windows 2000 with Explorer 5 Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

4. Γιατί αποφασίσατε να αναπτύξετε το ΘΗΣΕΑ σε τρεις φάσεις;

Ο ΘΗΣΕΑΣ είναι ένα αρκετά μεγάλο και ολοκληρωμένο έργο μηχανογράφησης. Η πρώτη φάση καλύπτει κυρίως τις προενταξιακές απαιτήσεις. Η δεύτερη φάση καλύπτει τις απαιτήσεις που είναι υποχρεωτικές για την Ένταξη. Η τρίτη φάση αποτελεί τη συμπλήρωση και ολοκλήρωση του έργου. Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

5. Τι πρέπει να κάνω εάν στην προσπάθεια μου για σύνδεση με το Σύστημα Εισαγωγών (Import System) και εμφανίζεται συνεχώς το μήνυμα "Loading Java Applet" για διάστημα πάνω των δύο λεπτών.

Από το Start επέλεξε Settings και μετά Control Panel και μετά Java Plug-in. Στη συνέχεια επέλεξε Cache και πάτα το κουμπί "Clear Jar Cache" και έπειτα ξαναξεκίνησε τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Την επόμενη φορά που θα ξανασυνδεθείτε με το Σύστημα Εισαγωγών, τα Java Applet files θα φορτωθούν αυτόματα στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

6. Τι πρέπει να κάνω εάν στην προσπάθεια μου να συνδεθώ με το Σύστημα Εισαγωγών (Import System) εμφανίζεται το μήνυμα "Account closed".

Παρακαλώ άνοιξε το ακόλουθο αρχείο pdf. Kάντε κλικ εδώ: Επιστροφή στην αρχή της σελίδας


Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών |

Κάντε κλικ εδώ για εκτύπωση του εγγράφου.
Εκτύπωση