Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας

Back To Top
    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ



    Hide details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


Προϊσταμένη: Μαρία Παππά

Το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής συστάθηκε με Νόμο από 1/3/2020 με στόχο να λειτουργήσει ως κεντρικός φορέας με συντονιστικές και οριζόντιες αρμοδιότητες για προώθηση του εκσυγχρονισμού, της κοινωνίας της πληροφορίας και της έρευνας και καινοτομίας. Κύρια αποστολή του η δημιουργία ενός σύγχρονου, λειτουργικού και φιλικού προς τον πολίτη κράτους και μιας δυναμικής Ψηφιακής οικονομίας όπου κάθε πολίτης και επιχείρηση θα ευδοκιμούν και θα ευημερούν. Παράλληλα κύριο μέλημα αποτελεί η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και η ενδυνάμωση της θέσης και της φωνής της Κύπρου σε καίρια ζητήματα στα κέντρα λήψης αποφάσεων στον ευρωπαϊκό και διεθνή χώρο.

Το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής αντιλαμβανόμενο τη σημασία και ανάγκη για εκσυγχρονισμό, θα συμβάλει κυρίως μέσω της ενσωμάτωσης των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών στις δομές και στον τρόπο λειτουργίας του κράτους για τη δημιουργία συνθηκών αποδοτικότερης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας προς όφελος των πολιτών και των επιχειρήσεων ώστε να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα της Κυπριακής οικονομίας και η προσέλκυση επενδύσεων στην Κύπρο προς όφελος της οικονομίας, της κοινωνίας και του πολιτισμού.

Το Υφυπουργείο θα αποτελείται από τρεις Διευθύνσεις, τη Διεύθυνση Έρευνας και Καινοτομίας, τη Διεύθυνση Ψηφιακής Πολιτικής και τη Διεύθυνση Κυβερνοασφάλειας ενώ στο ίδιο Υφυπουργείο έχουν υπαχθεί τα Τμήματα Υπηρεσιών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών.

Οι συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19 έχουν αποδείξει ότι επιβάλλεται ο εκσυγχρονισμός του τρόπου λειτουργίας τόσο των Κρατικών Υπηρεσιών όσο και των επιχειρήσεων με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών της πληροφορικής, ώστε η κυπριακή οικονομία να παραμείνει ανταγωνιστική και να αναπτυχθεί περαιτέρω.




    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ



    Hide details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προϊστάμενος: Μάριος Κωνσταντίνου

Η κύρια αποστολή του Υφυπουργείου επικεντρώνεται στην προώθηση και προβολή της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού, στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και ενίσχυση των τουριστικών υποδομών και δραστηριοτήτων. Μεγάλο μέρος των εργασιών έχει ως στόχο να καταστεί η Κύπρος μέχρι το 2030 (σύμφωνα και με τον 10ετή Στρατηγικό Σχεδιασμό) ένας αειφόρος, ολόχρονος προορισμός που θα προσελκύει το 40% των επισκεπτών της κατά τη περίοδο Νοεμβρίου-Απριλίου. Ο ετήσιος προϋπολογισμός του Υφυπουργείου Τουρισμού ανέρχεται το 2020, στα €52,8 εκ. εκ των οποίων οι δαπάνες που αφορούν τις μισθοδοσίες να είναι στα €10,8εκ.

H ΔΛΧΔ του Υφυπουργείου καλείται να διαχειριστεί αρκετές πληρωμές με τον πιο ορθολογιστικό τρόπο για όλες τις πιο πάνω ενέργειες, με γνώμονα τη διασφάλιση με τον καλύτερο και ορθότερο τρόπο των δαπανών, καθώς και λήψη μέτρων και υιοθέτησης νέων διαδικασιών για αύξηση της εισπραξιμότητας των καθυστερημένων εσόδων.

Η αλλαγή του θεσμού από ημικρατικό τομέα (πρώην ΚΟΤ) σε δημόσιο οργανισμό, επιφορτίζει με επιπλέον ενέργειες τη ΔΛΧΔ, στο να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί πάγιες για χρόνια διαφορετικές καταστάσεις, σε ένα πιο «υγιές» δημόσιο περιβάλλον, πλαισιωμένο με οδηγίες και εγκυκλίους τόσο του Γενικού Λογιστηρίου, όσο και των άλλων Υπηρεσιών.

Τα τρέχοντα θέματα που ασχολείται το Υφυπουργείο και εν συνεχεία η ΔΛΧΔ στη παρούσα φάση, αφορούν τη διαχείριση της πανδημίας του κορονοιού μετά και από την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου στις 15/4/2020, με ολοκλήρωση των ενεργειών που αφορούν τη φιλοξενία των τουριστών και επαναπατρισθέντων συμπατριωτών μας, καθώς και για επανεκκίνηση του τουρισμού στον τόπο μας.

Μετά την απόφαση για κλείσιμο των αεροδρομίων καθώς και των ξενοδοχειακών μονάδων όλοι οι ξένοι τουρίστες που διέμεναν στην Κύπρο μετακινήθηκαν με άμεσες ενέργειες και συγκεντρώθηκαν σε συγκεκριμένες ξενοδοχειακές μονάδες στις οποίες φιλοξενήθηκαν μέχρι και την αναχώρηση τους. Ακολούθως τα μέτρα αυτά επεκτάθηκαν και κάλυψαν τους επαναπατρισθέντες Κύπριους συμπολίτες μας, διαδικασίες οι οποίες έφεραν τη ΔΛΧΔ στο προσκήνιο για λήψη ανάλογων ενεργειών και συντονισμού επιπλέον εργασιών πέραν των συνήθων που εκτελούνταν.

Η ΔΛΧΔ συνέβαλε μεταξύ άλλων τόσο στη διαχείριση των συμβολαίων με τους διάφορους ξενοδόχους καθώς και τις ιδιωτικές εταιρείες φύλαξης λαμβάνοντας άμεσες ενέργειες εξασφάλισης εγκρίσεων και πρόσθετων πιστώσεων από το Υπουργείο Οικονομικών και τη Βουλή των Αντιπροσώπων και εν συνεχεία με τη διαχείριση του πρόσθετου όγκου των πληρωμών που επέφεραν τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Μέσα στα πλαίσια των αλλαγών που υιοθετούνται, η ΔΛΧΔ του Υφυπουργείου σε συνεργασία με τη ΔΛΧΔ του Υπουργείου Εξωτερικών έχει επεξεργαστεί πλαίσιο αλλαγών όσον αφορά τη διαχείριση των πληρωμών των Γραφείων Τουρισμού που λειτουργούν στο εξωτερικό, οι οποίες γίνονται με τη χρήση λογαριασμού προκαταβολών, γεγονός το οποίο προϋπόθετε ανάλογες ενέργειες για ξεκαθάρισμα του.

Μετά και τη συμφωνία που επήλθε, πλέον το Υφυπουργείο θα διαχειρίζεται τις πληρωμές των τιμολογίων με απευθείας χρέωση των άρθρων του προϋπολογισμού, χωρίς να απαιτείται η χρήση λογαριασμού προκαταβολών. Η εν λόγω αλλαγή θα εφαρμοστεί από 1/7 και θα συμβάλει τα μέγιστα στην αμεσότητα και ορθότητα των λογιστικών ελέγχων και διαδικασιών.





    Show details for ΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ



    Hide details for Τομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος ΣάββαΤομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος Σάββα
Τομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος Σάββα
Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Τομέας

• Ετοιμασία Προϋπολογισμού μισθών για τους Αξιωματούχους ,Κρατικούς υπαλλήλους για τα έτη 2021-2023
• Χειρισμός της «ειδικής άδειας» σε γονείς για φροντίδα παιδιού ηλικίας μέχρι 15 ετών για τους Κρατικούς Υπαλλήλους και Ωρομίσθιο Προσωπικό
• Υποστήριξη στην υλοποίηση και ανάπτυξη του μηχανογραφημένου συστήματος επιχειρησιακών πόρων (ERP).

Εξελίξεις/νέα του Τομέα

Με τροποποίηση που έγινε στους περί Γενικού Συστήματος Υγείας Νόμους για την περίοδο 4-6/2020 θα γίνεται αποκοπή ποσοστού 1,7% από τις αποδοχές για το ΓΕΣΥ .
Σημειώνεται ότι το αυξημένο ποσοστό 2,65% αποκόπηκε για ΓΕΣΥ από τις αποδοχές του Μαρτίου 2020 και θα αποκόπτεται και από τους μισθούς του Ιούλιου 2020 και μετά.



    Show details for Τομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα ΧατζηγεωργίουΤομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα Χατζηγεωργίου



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ



    Show details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝ



    Hide details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ


Προϊσταμένη: Σταύρη Ττόφα

Το ΓΛτΔ, εμπλέκεται με τέσσερεις τρόπους στη διαχείριση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (με εξαίρεση το ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης):

· ως Αρχή Πιστοποίησης

· ως κεντρικός φορέας διοικητικών επαληθεύσεων δαπανών

· ως Αρμόδια Αρχή Εξουσιοδότησης Επαληθευτών για τα Προγράμματα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας και

· ως AFCOS (Anti-Fraud Coordination Structure)

Μέσω αυτής της εμπλοκής του, συμβάλλει ουσιαστικά στην αποτελεσματική χρηματοοικονομική διαχείριση των προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την ΕΕ.

Η αποδοτικότητα στον τρόπο διαχείρισης των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων στην Κύπρο, χωρίς εκπτώσεις στη νομιμότητα και στα αποτελέσματα, αποτελεί πλέον παράδειγμα καλής πρακτικής για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλα Κράτη Μέλη.

Έχουμε ήδη συμβάλει στην απλούστευση των διαδικασιών, ανάμεσα σε άλλα, σε όλα τα Σχέδια Απασχόλησης του Τμήματος Εργασίας, στο Σχέδιο Καινοτομίας του ΥΕΕΒ, και στα σχέδια RESTART του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας, περιορίζοντας τις απαιτήσεις που επιβάλλονται προς τις επιχειρήσεις για υποβολή όγκου υποστηρικτικών στοιχείων και επικεντρώνοντας τους ελέγχους στα αποτελέσματα των δράσεων και σε τομείς οι οποίοι αξιολογούνται ως υψηλού κινδύνου.

Εξελίξεις/νέα της Διεύθυνσης

Πέραν των μεθοδολογιών που έχουν ήδη αναπτυχθεί, η ΔΕΠ προωθεί την υποχρεωτική χρήση απλουστευμένων επιλογών σε σχέδια χορηγιών, μέσω διαβούλευσης με τη Διαχειριστική Αρχή και των υπόλοιπων Φορέων Διαχείρισης, στη βάση των κατευθυντήριων γραμμών της ΕΕ για το επόμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο (2021-2027) και συμβάλλει ενεργά στο σχεδιασμό νέων σχεδίων χορηγιών που θα ενσωματώνουν απλουστευμένες μεθοδολογίες και διαδικασίες.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα και μέχρι τον Ιούλιο του 2021, η ΔΕΠ θα συνεισφέρει στην επαλήθευση, πιστοποίηση και ανάκτηση πόρων από την ΕΕ για όσες δράσεις εκτελούνται από Κύπριους φορείς μετά από την εξαγγελία της ΕΕ πακέτου μέτρων για αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του Κορωνοϊού COVID-19 – (Επενδυτική Πρωτοβουλία επί των επιπτώσεων του Κορωνοϊού) και οι οποίες θα ενταχθούν στα Προγράμματα ευθύνης της.



Hide details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)

Προϊστάμενος: Στράτης Ματθαίου

Η ΚΕΑΑ αποτελεί το τελικό αρμόδιο όργανο χειρισμού αλλαγών και απαιτήσεων για δημόσιες συμβάσεις που βρίσκονται στο στάδιο εκτέλεσης τους. Πρόεδρος της ΚΕΑΑ είναι η Γενική Λογίστρια της Δημοκρατίας ή εκπρόσωπός της, και μέλη είναι εκπρόσωποι της Γενικής Διεύθυνσης ΕΠΣΑ, του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, του Τμήματος Δημοσίων Έργων, του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων και του Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως, ενώ συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Ελεγκτή της Δημοκρατίας ως Παρατηρητής. Ενίοτε, ως παρατηρητής συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας.


Με την ψήφιση των κανονισμών ΚΔΠ 138/2016, οι αρμοδιότητες της ΚΕΑΑ επεκτείνονται πέραν του κεντρικού Κράτους και στις συμβάσεις που συνάπτονται από όλες τις Αναθέτουσες Αρχές/Αναθέτοντες Φορείς του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα (Δήμους, Κοινοτικά Συμβούλια, Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου και Οργανισμούς Κοινής Ωφελείας).


Με την πιο πάνω επέκταση των αρμοδιοτήτων της, η ΚΕΑΑ έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ομαλή διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν κατά το στάδιο εκτέλεσης των συμβάσεων και της ομοιογένειας του τρόπου χειρισμού τους.


Στόχος της ΚΕΑΑ είναι η αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των συμβάσεων που συνάπτονται για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.


Εξελίξεις/Νέα


Η ΚΕΑΑ, εξετάζοντας τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και τις επιπτώσεις της στις υφιστάμενες δημόσιες συμβάσεις, μετά από σχετικές διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς, έχει εκδώσει δύο εγκυκλίους τις ΚΕΑΑ 15 και ΚΕΑΑ 16.


Επιπρόσθετα προωθείται η τροποποίηση των κανονισμών για πιο εύρυθμη λειτουργεία της Επιτροπής και αποκέντρωση των αρμοδιοτήτων της.





ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Show details for ΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ



    Hide details for ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Υπεύθυνος Προγράμματος (Programme Manager) του Έργου:
Δημήτρης Μαυρομμάτης
Υπεύθυνος του Έργου στα πεδία της Λογιστικής και του Προϋπολογισμού:
Ανδρέας Αντωνιάδης
Υπεύθυνη του Έργου στα πεδία του Ανθρώπινου Δυναμικού και των Μισθολογίων/Συντάξεων:
Μαριάννα Μανούχου-Ασπρή

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ΣΔΕΠ) έχει αναλυθεί σε δύο έργα που τρέχουν παράλληλα, βρίσκονται όμως σε διαφορετικό στάδιο ωριμότητας.

Σχετικά με το πρώτο έργο που αφορά στη χρηματοοικονομική διαχείριση έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό ο σχεδιασμός και έχει αρχίσει το κτίσιμο του συστήματος από τον ανάδοχο ενώ παράλληλα συνεχίζεται η προσπάθεια για να σχεδιαστούν και οι τελευταίες εκκρεμότητες. Στους προσεχείς μήνες και με την ολοκλήρωση του σχεδιασμού η ομάδα θα ασχοληθεί με το θέμα της μετάπτωσης δεδομένων, την προετοιμασία για τον έλεγχο αποδοχής και την ολοκλήρωση του σχεδιασμού των διασυνδέσεων με άλλα συστήματα.

Όσο αφορά το δεύτερο έργο που καλύπτει τα μισθολόγια, συντάξεις και τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού αυτό βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού, η οποία επεκτείνεται στους προσεχείς μήνες.




    Show details for ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ



    Show details for ΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ




    Show details for ΤΟ ΗΞΕΡΕΣΤΟ ΗΞΕΡΕΣ








Κατεβάστε το αρχείο τύπου Acrobat 01 Investing in Human Capital (GOLD May '20 issue).pdf