Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας

Back To Top
    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ



    Hide details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

Διεύθυνση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης (ΔΛΧΔ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
Προϊσταμένη ΔΛΧΔ: Μαρία Παπά

Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΔΛΧΔ

Λόγω της πανδημίας η Διεύθυνση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Ενέργειας χρειάστηκε να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της. Τους τελευταίους μήνες το προσωπικό της Διεύθυνσης εργαζόταν εκ περιτροπής στο γραφείο και στο σπίτι. Μέσα από τη ρύθμιση αυτή φάνηκε η αναγκαιότητα επιμόρφωσης του προσωπικού σε θέματα χρήσης/αξιοποίησης της τεχνολογίας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Ενόψει και της εφαρμογής του ΕRP έχει διαπιστωθεί ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην εκπαίδευση των λειτουργών του Γενικού Λογιστηρίου και σε θέματα τεχνολογίας γενικότερα. Επιβάλλεται να ξεφύγουμε από τις απλές εφαρμογές των ηλεκτρονικών συστημάτων για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και τις δυνατότητες που θα προσφέρει το ERP.

Για το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας η βασική πρόκληση τους επόμενους μήνες είναι η ολοκλήρωση, μέσα στα χρονικά περιθώρια που καθορίζονται από τα συμβόλαια, των ελέγχων των δαπανών που έχουν διενεργηθεί μέχρι σήμερα από τις εταιρείες Υδρογονανθράκων που δραστηριοποιούνται στην κυπριακή ΑΟΖ.

Εξελίξεις/νέα της ΔΛΧΔ

Στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας τα σημαντικότερα θέματα αφορούν τη διαχείριση των υδρογονανθράκων και την παρακολούθηση των δαπανών που διενεργούν οι εταιρείες, αφού σύμφωνα με τα συμβόλαια οι δαπάνες αυτές πιθανόν να ανακτηθούν από το Κράτος.

Πρόκληση για την ΔΛΧΔ του Υπουργείου αποτελεί ο λογιστικός χειρισμός και η λογιστική πολιτική που θα πρέπει να εφαρμοστεί σε σχέση με τα Συμβόλαια τα οποία συνήψε το Κράτος με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κυπριακή ΑΟΖ, τα οποία μετά από αξιολόγηση εμπίπτουν στην πολιτική «Διευθετήσεις Παραχώρησης Υπηρεσιών»( Service Concession Arrangements).



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ



    Hide details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ


Προϊστάμενος ΔΛΧΔ: Ευάνθης Χατζηλιασής

Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΔΧΛΔ

• Η έγκαιρη διεκπεραίωση των πληρωμών και εισπράξεων λόγω απουσίας ή διστακτικότητας (π.χ. λόγω αποδοχής τιμολογίων ηλεκτρονικά) των αρμόδιων και εξουσιοδοτούντων λειτουργών.
• Η διεκπεραίωση εργασίας από το σπίτι είτε στο χέρι είτε ηλεκτρονικά και ο συντονισμός της εκ περιτροπής εργασίας του προσωπικού.
• Υποβολή προτάσεων από όλες τις διευθύνσεις, έγκαιρα για ετοιμασία του Προϋπολογισμού.
• Εξεύρεση εξοικονομήσεων από τον Προϋπολογισμό του 2020 και ενημέρωση του Υπ. Οικονομικών (επιστολή με ημερομηνία 30 Μαρτίου 2020 και αρ. φακέλου Υ.Ο.13.23.003).
• Εφαρμογή της Εγκυκλίου του Υπ. Οικονομικών με αρ. 1611 ημερομηνίας 8 Απριλίου 2020 – Υλοποίηση Προϋπολογισμού 2020.
• Πιο στενή παρακολούθηση προϋπολογισμού λόγω των εξελίξεων της πανδημίας.

Εξελίξεις/νέα της ΔΛΧΔ

• Με βάση απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, στα πλαίσια των μέτρων για την πανδημία, εγκρίθηκε έκτακτη χορηγία €750 σε κάθε φοιτητή που παρέμεινε στο εξωτερικό. Υποβλήθηκαν 15.050 αιτήσεις και μέχρι τέλος Μαΐου πληρώθηκαν 13700 φοιτητές. Οι αιτήσεις που εκκρεμούν για διάφορους λόγους (π.χ. ελλιπή στοιχεία) θα πληρωθούν μόλις διαβιβαστούν από την υπηρεσία φοιτητικής μέριμνας.
• Επιπρόσθετα πληρώθηκαν περίπου 5.000 άτομα τα οποία παρείχαν υπηρεσίες στο ΥΠΠΑΝ (π.χ. ολοήμερα σχολεία, ΚΙΕ – Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης κ.α.)
• Επιπτώσεις της πανδημίας στον προϋπολογισμό του ΥΠΠΑΝ – νέες δράσεις/ μέτρα που θα εφαρμοστούν – εξεύρεση/ ανακατανομή πόρων.
• Ετοιμασία του Προϋπολογισμού ώστε να μην ξεπεραστεί η οροφή – αναμένοντας την εγκύκλιο του Υπ. Οικονομικών για Οδηγίες όσο αφορά την ετοιμασία του Προϋπολογισμού για το 2021 και το ΜΔΠ.



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ



    Show details for ΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ



    Show details for Τομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος ΣάββαΤομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος Σάββα



    Show details for Τομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα ΧατζηγεωργίουΤομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα Χατζηγεωργίου



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ



    Hide details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

Προϊσταμένη: Μαρία Παύλου
Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Διεύθυνση

• Μέσα στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού των δημοσίων συμβάσεων, το ΓΛτΔ προωθεί στη βάση της Απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου ένα μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα που αφορά στην εισαγωγή του ρόλου του επαγγελματία λειτουργού δημοσίων συμβάσεων ο οποίος θα κατανοεί το κανονιστικό περιβάλλον και τα εργαλεία που προσφέρονται και θα μπορεί να αντιληφθεί σωστά την αγορά στην οποία απευθύνεται, ώστε να επιτυγχάνεται η ανταποδοτικότητα – value for money στις αγορές του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Η μεταρρύθμιση εστιάζεται στην σύσταση και στελέχωση με επαγγελματίες λειτουργούς Κεντρικής Μονάδας Αγορών η οποία θα λειτουργεί ως αμιγώς εκτελεστικός βραχίονας και η οποία θα είναι ανεξάρτητη από την Αρμόδια Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων.
• Προωθείται η αντικατάσταση του συστήματος eProcurement και για τον λόγο αυτό έχει ήδη αρχίσει η διαβούλευση με την αγορά. Οι προτάσεις/εισηγήσεις που λήφθηκαν στα πιο πάνω πλαίσια βρίσκονται υπό αξιολόγηση και το επόμενο στάδιο είναι η ετοιμασία των προδιαγραφών/απαιτήσεων του νέου συστήματος.
• Ετοιμάστηκε εργαλείο ετοιμασίας και διαχείρισης στατιστικών στοιχείων για τα δεδομένα των δημοσίων συμβάσεων το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο υλοποίησης. Πρόκειται για ένα εργαλείο που με τις δυνατότητες ανάλυσης και παρουσίασης που διαθέτει θα συνεισφέρει σημαντικά στην κατανόηση των τάσεων του τομέα και στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων.

Εξελίξεις/νέα της Διεύθυνσης

Το εργαλείο Ηλεκτρονική Αγορά (e-Agora) θα είναι, σύντομα, διαθέσιμο για χρήση από τις Αναθέτουσες Αρχές και θα περιλαμβάνει είδη συχνής χρήσης αλλά μικρής αξίας που δεν έχουν καλυφθεί από Συμφωνία Πλαίσιο. Με αυτό τον τρόπο παρέχεται η ευχέρεια στις Αναθέτουσες Αρχές για άμεση ικανοποίηση αναγκών τους κάτω από το καθεστώς των Συνοπτικών Διαδικασιών.



    Show details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝ



    Hide details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ


Προϊσταμένη: Σταύρη Ττόφα

Το ΓΛτΔ, εμπλέκεται με τέσσερεις τρόπους στη διαχείριση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (με εξαίρεση το ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης):

· ως Αρχή Πιστοποίησης

· ως κεντρικός φορέας διοικητικών επαληθεύσεων δαπανών

· ως Αρμόδια Αρχή Εξουσιοδότησης Επαληθευτών για τα Προγράμματα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας και

· ως AFCOS (Anti-Fraud Coordination Structure)

Μέσω αυτής της εμπλοκής του, συμβάλλει ουσιαστικά στην αποτελεσματική χρηματοοικονομική διαχείριση των προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την ΕΕ.

Η αποδοτικότητα στον τρόπο διαχείρισης των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων στην Κύπρο, χωρίς εκπτώσεις στη νομιμότητα και στα αποτελέσματα, αποτελεί πλέον παράδειγμα καλής πρακτικής για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλα Κράτη Μέλη.

Έχουμε ήδη συμβάλει στην απλούστευση των διαδικασιών, ανάμεσα σε άλλα, σε όλα τα Σχέδια Απασχόλησης του Τμήματος Εργασίας, στο Σχέδιο Καινοτομίας του ΥΕΕΒ, και στα σχέδια RESTART του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας, περιορίζοντας τις απαιτήσεις που επιβάλλονται προς τις επιχειρήσεις για υποβολή όγκου υποστηρικτικών στοιχείων και επικεντρώνοντας τους ελέγχους στα αποτελέσματα των δράσεων και σε τομείς οι οποίοι αξιολογούνται ως υψηλού κινδύνου.

Εξελίξεις/νέα της Διεύθυνσης

Πέραν των μεθοδολογιών που έχουν ήδη αναπτυχθεί, η ΔΕΠ προωθεί την υποχρεωτική χρήση απλουστευμένων επιλογών σε σχέδια χορηγιών, μέσω διαβούλευσης με τη Διαχειριστική Αρχή και των υπόλοιπων Φορέων Διαχείρισης, στη βάση των κατευθυντήριων γραμμών της ΕΕ για το επόμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο (2021-2027) και συμβάλλει ενεργά στο σχεδιασμό νέων σχεδίων χορηγιών που θα ενσωματώνουν απλουστευμένες μεθοδολογίες και διαδικασίες.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα και μέχρι τον Ιούλιο του 2021, η ΔΕΠ θα συνεισφέρει στην επαλήθευση, πιστοποίηση και ανάκτηση πόρων από την ΕΕ για όσες δράσεις εκτελούνται από Κύπριους φορείς μετά από την εξαγγελία της ΕΕ πακέτου μέτρων για αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του Κορωνοϊού COVID-19 – (Επενδυτική Πρωτοβουλία επί των επιπτώσεων του Κορωνοϊού) και οι οποίες θα ενταχθούν στα Προγράμματα ευθύνης της.



Hide details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)

Προϊστάμενος: Στράτης Ματθαίου

Η ΚΕΑΑ αποτελεί το τελικό αρμόδιο όργανο χειρισμού αλλαγών και απαιτήσεων για δημόσιες συμβάσεις που βρίσκονται στο στάδιο εκτέλεσης τους. Πρόεδρος της ΚΕΑΑ είναι η Γενική Λογίστρια της Δημοκρατίας ή εκπρόσωπός της, και μέλη είναι εκπρόσωποι της Γενικής Διεύθυνσης ΕΠΣΑ, του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, του Τμήματος Δημοσίων Έργων, του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων και του Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως, ενώ συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Ελεγκτή της Δημοκρατίας ως Παρατηρητής. Ενίοτε, ως παρατηρητής συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας.


Με την ψήφιση των κανονισμών ΚΔΠ 138/2016, οι αρμοδιότητες της ΚΕΑΑ επεκτείνονται πέραν του κεντρικού Κράτους και στις συμβάσεις που συνάπτονται από όλες τις Αναθέτουσες Αρχές/Αναθέτοντες Φορείς του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα (Δήμους, Κοινοτικά Συμβούλια, Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου και Οργανισμούς Κοινής Ωφελείας).


Με την πιο πάνω επέκταση των αρμοδιοτήτων της, η ΚΕΑΑ έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ομαλή διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν κατά το στάδιο εκτέλεσης των συμβάσεων και της ομοιογένειας του τρόπου χειρισμού τους.


Στόχος της ΚΕΑΑ είναι η αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των συμβάσεων που συνάπτονται για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.


Εξελίξεις/Νέα


Η ΚΕΑΑ, εξετάζοντας τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και τις επιπτώσεις της στις υφιστάμενες δημόσιες συμβάσεις, μετά από σχετικές διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς, έχει εκδώσει δύο εγκυκλίους τις ΚΕΑΑ 15 και ΚΕΑΑ 16.


Επιπρόσθετα προωθείται η τροποποίηση των κανονισμών για πιο εύρυθμη λειτουργεία της Επιτροπής και αποκέντρωση των αρμοδιοτήτων της.





ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Show details for ΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ



    Show details for ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ



    Show details for ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ



    Hide details for ΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

ΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Επικεφαλής του Έργου: Στέλλα Μολέσκη

Έχει συσταθεί ομάδα για την εκτίμηση του αντικτύπου της αλλαγής (change impact assessment) που προκύπτει από την εφαρμογή του νέου μηχανογραφημένου συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) και του έργου για την μετάβαση στη λογιστική βάση των δεδουλευμένων( accrual basis of accounting).

Η ομάδα αναλαμβάνει την αποτύπωση της διεκπεραίωσης της εργασίας σε σχέση με:
• την αξιολόγηση της μελλοντικής σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση κάθε εργασίας / διαδικασίας / λειτουργίας που θα επηρεαστεί με τις αλλαγές που θα προκύψουν, ως αποτέλεσμα της μετάβασης στη βάση των δεδουλευμένων (Accruals) και της εφαρμογής του ERP, την 1/1/2022
• τον εντοπισμό των προϋποθέσεων / συνθηκών / ρόλων / εργαλείων που θα πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή για να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση στη νέα κατάσταση και
• τον εντοπισμό των ενεργειών που θα πρέπει να ληφθούν για να υλοποιηθούν οι πιο πάνω προϋποθέσεις / εργασιακές συνθήκες.




    Show details for ΤΟ ΗΞΕΡΕΣΤΟ ΗΞΕΡΕΣ








Κατεβάστε το αρχείο τύπου Acrobat 01 Investing in Human Capital (GOLD May '20 issue).pdf