Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας

Back To Top
    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΔΛΧΔ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ



    Show details for ΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔΛΧΔ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ



    Hide details for ΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝΔΛΧΔ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ


Προϊσταμένη: Αλεξάνδρα Παγδατή-Μελή

Στη Διεύθυνση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης Ανεξάρτητων Υπηρεσιών, Επιτροπών και Γραφείων ανήκουν το Γραφείο της Επίτροπου Νομοθεσίας, η Ελεγκτική Υπηρεσία της Δημοκρατίας, η Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας, η Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, η Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού, η Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών, το Γραφείο Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου, η Υπηρεσία Συνεργατικών Εταιρειών, - το Γραφείο του Επιτρόπου Εποπτείας ΓεΣΥ, το Γραφείο της Επίτροπου Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού και η Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Συντονισμού και Ανάπτυξης .

Η ΔΛΧΔ στο πλαίσιο της προώθησης της χρηστής χρηματοοικονομικής διαχείρισης, επιβλέπει και διεκπεραιώνει κεντρικά την λογιστική εργασία των πιο πάνω Ανεξάρτητων Υπηρεσιών, Επιτροπών και Γραφείων, καθοδηγεί και εκπαιδεύει το Γραμματειακό Προσωπικό που στελεχώνει τα λογιστήρια τους και στα πλαίσια υποστήριξης που παρέχει πραγματοποιεί επιτόπιες επισκέψεις για την επίλυση προβλημάτων.

Εξελίξεις/Νέα

Στην Διεύθυνση θα περιληφθούν σύντομα και η Νομική Υπηρεσία ενώ πρόκληση αποτελεί το ότι μέχρι σήμερα οι Ανεξάρτητες Υπηρεσίες, Επιτροπές και τα Γραφεία δεν ετοίμαζαν προϋπολογισμό στη βάση των δραστηριοτήτων και θα χρειαστεί η εξ’ υπαρχής εκπαίδευση του προσωπικού των Λογιστηρίων.




    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ



    Hide details for Τομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος ΣάββαΤομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος Σάββα
Τομέας Μισθολογικών Υπηρεσιών-Προϊστάμενος: Γιώργος Σάββα
Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Τομέας

• Ετοιμασία Προϋπολογισμού μισθών για τους Αξιωματούχους ,Κρατικούς υπαλλήλους για τα έτη 2021-2023
• Χειρισμός της «ειδικής άδειας» σε γονείς για φροντίδα παιδιού ηλικίας μέχρι 15 ετών για τους Κρατικούς Υπαλλήλους και Ωρομίσθιο Προσωπικό
• Υποστήριξη στην υλοποίηση και ανάπτυξη του μηχανογραφημένου συστήματος επιχειρησιακών πόρων (ERP).

Εξελίξεις/νέα του Τομέα

Με τροποποίηση που έγινε στους περί Γενικού Συστήματος Υγείας Νόμους για την περίοδο 4-6/2020 θα γίνεται αποκοπή ποσοστού 1,7% από τις αποδοχές για το ΓΕΣΥ .
Σημειώνεται ότι το αυξημένο ποσοστό 2,65% αποκόπηκε για ΓΕΣΥ από τις αποδοχές του Μαρτίου 2020 και θα αποκόπτεται και από τους μισθούς του Ιούλιου 2020 και μετά.



    Show details for Τομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα ΧατζηγεωργίουΤομέας Συντάξεων- Προϊσταμένη: Χριστιάνα Χατζηγεωργίου



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ



    Show details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ



    Hide details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΓΟΡΩΝ


Προϊσταμένη: Λεύκια Ξάνθου Αραούζου

Τρέχοντα θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Μονάδα

Το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας υλοποιώντας το μεταρρυθμιστικό του πλάνο στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων, προχωρεί στην σύσταση και στελέχωση με επαγγελματίες λειτουργούς της Κεντρικής Μονάδας Αγορών η οποία θα λειτουργεί ως αμιγώς εκτελεστικός βραχίονας και η οποία θα είναι ανεξάρτητη από την Αρμόδια Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων.

Εξελίξεις/νέα της Διεύθυνσης

Το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας, επιθυμώντας να παρέχει τα εχέγγυα προς τις αναθέτουσες αρχές του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα (Αγοραστές) για μείωση του διοικητικού κόστους σε σχέση με την ικανοποίηση αναγκών χαμηλής αξίας που δεν θα καλύπτονται από τις Συμφωνίες Πλαίσιο, θα προχωρήσει με την υλοποίηση της ηλεκτρονικής αγοράς (e-Agora).

Σε πρώτη Φάση πρόκειται να αναρτηθούν ηλεκτρονικοί κατάλογοι για 4500 περίπου προϊόντα για 9 Κατηγορίες προϊόντων (Αναλώσιμα Εκτυπωτών, Είδη Ηλεκτρολόγου, Ελαιοχρώματα Ψεκασμού, Οικοδομικά Υλικά, Οικοδομικά Εργαλεία και συναφή, Ξυλουργικά Εργαλεία και συναφή, Κηπουρικά Εργαλεία και συναφή, Διάφορα άλλα Εργαλεία και συναφή και Πλαστικά Είδη) και θα συμμετέχουν 11 προσφέροντες.

Θα εκδοθεί σχετικό Ενημερωτικό Δελτίο καθώς επίσης και Εγχειρίδιο για την υποβολή παραγγελιών.




    Hide details for ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ


Προϊσταμένη: Σταύρη Ττόφα

Το ΓΛτΔ, εμπλέκεται με τέσσερεις τρόπους στη διαχείριση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (με εξαίρεση το ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης):

· ως Αρχή Πιστοποίησης

· ως κεντρικός φορέας διοικητικών επαληθεύσεων δαπανών

· ως Αρμόδια Αρχή Εξουσιοδότησης Επαληθευτών για τα Προγράμματα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας και

· ως AFCOS (Anti-Fraud Coordination Structure)

Μέσω αυτής της εμπλοκής του, συμβάλλει ουσιαστικά στην αποτελεσματική χρηματοοικονομική διαχείριση των προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την ΕΕ.

Η αποδοτικότητα στον τρόπο διαχείρισης των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων στην Κύπρο, χωρίς εκπτώσεις στη νομιμότητα και στα αποτελέσματα, αποτελεί πλέον παράδειγμα καλής πρακτικής για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλα Κράτη Μέλη.

Έχουμε ήδη συμβάλει στην απλούστευση των διαδικασιών, ανάμεσα σε άλλα, σε όλα τα Σχέδια Απασχόλησης του Τμήματος Εργασίας, στο Σχέδιο Καινοτομίας του ΥΕΕΒ, και στα σχέδια RESTART του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας, περιορίζοντας τις απαιτήσεις που επιβάλλονται προς τις επιχειρήσεις για υποβολή όγκου υποστηρικτικών στοιχείων και επικεντρώνοντας τους ελέγχους στα αποτελέσματα των δράσεων και σε τομείς οι οποίοι αξιολογούνται ως υψηλού κινδύνου.

Εξελίξεις/νέα της Διεύθυνσης

Πέραν των μεθοδολογιών που έχουν ήδη αναπτυχθεί, η ΔΕΠ προωθεί την υποχρεωτική χρήση απλουστευμένων επιλογών σε σχέδια χορηγιών, μέσω διαβούλευσης με τη Διαχειριστική Αρχή και των υπόλοιπων Φορέων Διαχείρισης, στη βάση των κατευθυντήριων γραμμών της ΕΕ για το επόμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο (2021-2027) και συμβάλλει ενεργά στο σχεδιασμό νέων σχεδίων χορηγιών που θα ενσωματώνουν απλουστευμένες μεθοδολογίες και διαδικασίες.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα και μέχρι τον Ιούλιο του 2021, η ΔΕΠ θα συνεισφέρει στην επαλήθευση, πιστοποίηση και ανάκτηση πόρων από την ΕΕ για όσες δράσεις εκτελούνται από Κύπριους φορείς μετά από την εξαγγελία της ΕΕ πακέτου μέτρων για αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του Κορωνοϊού COVID-19 – (Επενδυτική Πρωτοβουλία επί των επιπτώσεων του Κορωνοϊού) και οι οποίες θα ενταχθούν στα Προγράμματα ευθύνης της.



Hide details for ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (ΚΕΑΑ)

Προϊστάμενος: Στράτης Ματθαίου

Η ΚΕΑΑ αποτελεί το τελικό αρμόδιο όργανο χειρισμού αλλαγών και απαιτήσεων για δημόσιες συμβάσεις που βρίσκονται στο στάδιο εκτέλεσης τους. Πρόεδρος της ΚΕΑΑ είναι η Γενική Λογίστρια της Δημοκρατίας ή εκπρόσωπός της, και μέλη είναι εκπρόσωποι της Γενικής Διεύθυνσης ΕΠΣΑ, του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, του Τμήματος Δημοσίων Έργων, του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων και του Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως, ενώ συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Ελεγκτή της Δημοκρατίας ως Παρατηρητής. Ενίοτε, ως παρατηρητής συμμετέχει και εκπρόσωπος του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας.


Με την ψήφιση των κανονισμών ΚΔΠ 138/2016, οι αρμοδιότητες της ΚΕΑΑ επεκτείνονται πέραν του κεντρικού Κράτους και στις συμβάσεις που συνάπτονται από όλες τις Αναθέτουσες Αρχές/Αναθέτοντες Φορείς του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα (Δήμους, Κοινοτικά Συμβούλια, Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου και Οργανισμούς Κοινής Ωφελείας).


Με την πιο πάνω επέκταση των αρμοδιοτήτων της, η ΚΕΑΑ έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ομαλή διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν κατά το στάδιο εκτέλεσης των συμβάσεων και της ομοιογένειας του τρόπου χειρισμού τους.


Στόχος της ΚΕΑΑ είναι η αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των συμβάσεων που συνάπτονται για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.


Εξελίξεις/Νέα


Η ΚΕΑΑ, εξετάζοντας τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και τις επιπτώσεις της στις υφιστάμενες δημόσιες συμβάσεις, μετά από σχετικές διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς, έχει εκδώσει δύο εγκυκλίους τις ΚΕΑΑ 15 και ΚΕΑΑ 16.


Επιπρόσθετα προωθείται η τροποποίηση των κανονισμών για πιο εύρυθμη λειτουργεία της Επιτροπής και αποκέντρωση των αρμοδιοτήτων της.





ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Show details for ΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ



    Hide details for ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Υπεύθυνος Προγράμματος (Programme Manager) του Έργου:
Δημήτρης Μαυρομμάτης
Υπεύθυνος του Έργου στα πεδία της Λογιστικής και του Προϋπολογισμού:
Ανδρέας Αντωνιάδης
Υπεύθυνη του Έργου στα πεδία του Ανθρώπινου Δυναμικού και των Μισθολογίων/Συντάξεων:
Μαριάννα Μανούχου-Ασπρή

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ΣΔΕΠ) έχει αναλυθεί σε δύο έργα που τρέχουν παράλληλα, βρίσκονται όμως σε διαφορετικό στάδιο ωριμότητας.

Σχετικά με το πρώτο έργο που αφορά στη χρηματοοικονομική διαχείριση έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό ο σχεδιασμός και έχει αρχίσει το κτίσιμο του συστήματος από τον ανάδοχο ενώ παράλληλα συνεχίζεται η προσπάθεια για να σχεδιαστούν και οι τελευταίες εκκρεμότητες. Στους προσεχείς μήνες και με την ολοκλήρωση του σχεδιασμού η ομάδα θα ασχοληθεί με το θέμα της μετάπτωσης δεδομένων, την προετοιμασία για τον έλεγχο αποδοχής και την ολοκλήρωση του σχεδιασμού των διασυνδέσεων με άλλα συστήματα.

Όσο αφορά το δεύτερο έργο που καλύπτει τα μισθολόγια, συντάξεις και τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού αυτό βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού, η οποία επεκτείνεται στους προσεχείς μήνες.




    Show details for ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ



    Show details for ΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΕΡΓΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ




    Show details for ΤΟ ΗΞΕΡΕΣΤΟ ΗΞΕΡΕΣ








Κατεβάστε το αρχείο τύπου Acrobat 01 Investing in Human Capital (GOLD May '20 issue).pdf