Αρχική Σελίδα
Επικοινωνία
Εκτύπωση
×
Το Τμήμα
Διευθύντρια
Αποστολή - Ιστορικό
Αρμοδιότητες
Οργανωτική Δομή
Ανθρώπινο Δυναμικό
Σχέδια Υπηρεσίας
Ετήσια Έκθεση
Διεθνείς Συνεργασίες / Συμφωνίες
Ενημέρωση
Ανακοινώσεις
Ομιλίες/ Άρθρα/ Παρουσιάσεις
Εγκύκλιοι
Εκδόσεις/ Εγχειρίδια/ Οδηγοί
Προσφορές
Μηχανισμός Εσωτερικής Αγοράς Εργασίας
Κενές Θέσεις στο ΤΔΔΠ
Έντυπα
Νομοθεσία
Νόμοι
Κανονισμοί
Δημόσια Διοίκηση
και Ε.E.
Ομάδες Εργασίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ομάδες Εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Δίκτυα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Έργα
Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Συγχρηματοδοτούμενα Έργα
Σύστημα Αυτοματοποίησης Γραφείου (eΟASIS)
Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων στον Δημόσιο Τομέα (ERP)
Κέντρα Εξυπηρέτησης
του Πολίτη
Σχετικά με τα ΚΕΠ
Προσφερόμενες Υπηρεσίες και Ωράρια Λειτουργίας
Έρευνα Ικανοποίησης πολιτών για τα ΚΕΠ
Επικοινωνία - Βρείτε το κοντινότερό σας ΚΕΠ
Εξετάσεις
για Δ.Y.
Κενές Θέσεις σε Ε.Ε.
και Διεθνείς Οργανισμούς
Θέσεις Εθνικών Εμπειρογνωμόνων με απόσπαση Κρατικών Υπαλλήλων
Θέσεις σε Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς
Θέσεις σε Διεθνείς Οργανισμούς
Επικοινωνία
Επικοινωνία με το Τμήμα
Εγγραφή στην Υπηρεσία Αυτόματης Ειδοποίησης
Έργα
Σύστημα Αυτοματοποίησης Γραφείου (eΟASIS)
e – Electronic
O – Office
A – Automation
S – System, and
I – Integrated
S – Services
Το Σύστημα Αυτοματοποίησης Γραφείου, eOASIS, αναφέρεται στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αρχείου, το οποίο αναπτύχθηκε για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων.
Το Σύστημα eOASIS στοχεύει στην αυτοματοποίηση της διαχείρισης των εγγράφων (Electronic Document Management) και είναι διαδικτυακής αρχιτεκτονικής (web-based) σύμφωνα με ευρωπαϊκά και άλλα διεθνή πρότυπα.
Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Συστήματος είναι:
·
Η χρήση Ενιαίου Θεματικού Συστήματος Ταξινόμησης, το οποίο παρέχει ομοιόμορφη αρίθμηση των φακέλων σε όλη τη Δημόσια Υπηρεσία.
·
Η δυνατότητα ταυτόχρονης πρόσβασης στο ίδιο έγγραφο από περισσότερα από ένα άτομα.
·
Η δυνατότητα ανεύρεσης εγγράφων γρήγορα και εύκολα, μέσω διαφόρων κριτηρίων (π.χ. τίτλος, ημερομηνία, αριθμός φακέλου, κτλ.) καθώς και μέσω αναζήτηση περιεχομένου μέσω οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (optical character recognition, OCR).
·
Η δυνατότητα πρόσβασης σε έγγραφα από απομακρυσμένα σημεία.
·
Η διασφάλιση ελεγχόμενης πρόσβασης στο σύστημα και αυξημένης ασφάλειας εγγράφων.
·
Η μείωση χρήσης χαρτιού.
·
Η αύξηση της παραγωγικότητας μέσω της άμεσης διάθεσης των εγγράφων, πληροφοριών και οδηγιών.
·
Η μείωση του χρόνου αρχειοθέτησης εγγράφου.
Το Σύστημα, στο παρόν στάδιο, λειτουργεί σε κάθε Τμήμα/Υπηρεσία ανεξάρτητα, ωστόσο παρέχει τη δυνατότητα διατμηματικής σύνδεσης (δηλ. ηλεκτρονική αποστολή εγγράφων μεταξύ Τμημάτων/Υπηρεσιών μέσω του Συστήματος) η οποία εφαρμόζεται πιλοτικά σε 4 Τμήματα (Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφορικής, Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού).
Ιστορικά, το Σύστημα Αυτοματοποίησης Γραφείου (ΣΑΓ) τέθηκε σε πιλοτική εφαρμογή το 1998, αρχικά στο Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφορικής και στη συνέχεια, το ίδιο έτος, στη Διοίκηση του Υπουργείου Οικονομικών. Ακολούθως, το ΣΑΓ εγκαταστάθηκε, σε άλλες τρείς Υπηρεσίες: στη Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου, στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στις Βρυξέλλες και στην Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών. Το Υπουργικό Συμβούλιο με την Απόφασή του με αριθμό 53.554 και ημερομηνία 25.04.2001 ενέκρινε την επέκταση του Συστήματος σε όλη τη Δημόσια Υπηρεσία.
Το Σύστημα βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία σε
49 Οργανισμούς (Υπουργεία/ Υφυπουργεία/ Τμήματα/ Υπηρεσίες)
του Δημόσιου Τομέα. Η εφαρμογή του Συστήματος eOASIS αναμένεται να εφαρμοστεί σε 4 πρόσθετα Τμήματα και Υπηρεσίες μέχρι το τέλος του 2022, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί η εφαρμογή του σε όλο τον Δημόσιο Τομέα μέχρι το τέλος του 2026.
Σημειώνεται ότι το Σύστημα Αυτοματοποίησης Γραφείου, eOASIS βρίσκεται σε λειτουργία και σε διάφορους οργανισμούς του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, όπως το Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας και η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου.
Τμήματα με Σύστημα.xlsx
Πίσω στην προηγούμενη σελίδα