logo

Στα πλαίσια της εφαρμογής Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας με βάση το πρότυπο ISO 9001, διεξάγεται κάθε τρία χρόνια Έρευνα Ικανοποίησης Πολιτών, με σκοπό τη διερεύνηση του επιπέδου ικανοποίησης πολιτών του θεσμού των ΚΕΠ ως εργαλείο βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η πρώτη έρευνα διεξήχθη το 2014 από ιδιωτικό οίκο συμβούλων και επαναλήφθηκε το 2017 και το 2020 από το ΤΔΔΠ σε συνεργασία με τη Στατιστική Υπηρεσία. Η έρευνα του 2020 διεξήχθη τον Σεπτέμβριο με ανώνυμα ερωτηματολόγια που συμπλήρωναν πολίτες σε όλα τα ΚΕΠ, κατά την περίοδο 14/9/2020 - 25/9/2020. Αξιοποιήθηκε δείγμα 2,497 ερωτηματολογίων παγκύπρια. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, 97% των πολιτών δήλωσε πολύ ικανοποιημένο ή ικανοποιημένο συνολικά από τα ΚΕΠ.


 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΕΠ 2020.pdf